sobota, 10 grudnia 2011

Powitanie! ;-)

... kolejne.
Bo to nie pierwszy mój blog, na   inspiracjewariacje  możesz zobaczyć moje rękodzieła. 
Tutaj skupię swoje poczynania z wnętrzem  i jego aranżacją-wystrojem.

Właściwie od zawsze  lubiłam przestawić, pomalować i umeblować, a wszystko działo się w czterech kątach.
Moje 4 ściany  widzę w konkretnym stylu. Z racji zamiłowania do "recykling'u" - zmieniając stare w nowe i odwrotnie, potrzebuję sporo wolnego czasu, aże  o niego trudno, stąd  tak malutkie kroczki...

Choć obecnie kolor różowy kojarzy się głównie z tandetą i kiczem, ja stoję przy nim wiernie i wypełniam nim swój pokój. A co!;-) Póki nie muszę jeszcze z nikim dzielić łoża - mogę pobyć księżniczką;-)
 Ale w każdej chwili jestem gotowa zmienić go na pastelowe kolory, które też wielbię, fiolety
czy brązy.*
*-tutaj zamieszczona ukryte pocieszające informacje dla antyfana różu. :-)

Im więcej słów zapisanych, tym mniejsza liczba osób chętnych do ich przeczytania :-P dlatego kończę, obiecując, że tutaj wrócę, ja i mój róż! Pastelowy róż! :P

Pozdrawiam ciepło!
Madalajne.

1 komentarz:

  1. No nikt nie skomentował:(((A ja właśnie uwielbiam czytać wpisy!!!Pisz,pisz:)Ja będę czytać na pewno:)))Uwielbiam recykling,takie metamorfozy mnie fascynują,na pewno możesz zaliczyć mnie do grona swoich fanek:)))Pozdrawiam!!!!

    OdpowiedzUsuń