czwartek, 20 września 2012

Wyniki i girlandy

Mojego starego laptopa trafił szlag, co spowodowało opóźnieniu w ogłoszeniu wyników. Przepraszam Was najmocniej! Dziękuję wszystkim za udział w moim candy! Cieszę się, że tyle osób wzięło udział w candy. Osobę, którą wylosowałam jest właścicielka bloga: http://nabiegunach-art.blogspot.com/ - gratuluję i proszę o adres na maila:)
A teraz kilka słów o girlandzie i moim osiągnięciu;) Od dłuższego czasu podobały mi się girlandy złożone z chorągiewek. Bardzo długo nie mogłam się na nie zabrać (brak weny? lenistwo?), gdy nagle ni stąd ni zowąd chwyciłam nożyczki, kawałek lnu oraz kolorowe papierki do scrapbooking'u i w ciągu 2 godzin spod moich rąk  wyszły moje osobiste girlandy;)



Pozdrawiam i biegnę przeglądać Wasze blogi!:)

30 komentarzy:

  1. Piękne. Jak zrobiłaś te girlandy?

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje dla szczęściary!

    tez zastanawiałam się nad choragiewkami, zwłaszcza, że momentami pasowałyby mi do sesji, ale no własnie ...
    podoba mi sie ta girlanda CHIC :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdolna osóbka z Ciebie! ładne i ekspresowo wykonane:). A ta serwetka w ramce, jak dla mnie pomysł do wykorzystania:))),

    buziaki

    moje aniutkowo

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zwyciężczyni! Piękne girlandy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję a twoje twory piękne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. wyszło Ci cudownie! ;) w życiu bym lepiej nie zrobiła

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne girlandy. Serwetkowy obrazek tez fajny. :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję szczęśliwej zwyciężczyni! A girlandy, które stworzyłaś, są naprawdę urocze i pięknie zdobią Twoje cztery ściany :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za zabawę. Obrazek świetny. Kiedyś zrobiłam taki tylko dużo mniejszy i z czarną serweteczką :)

    OdpowiedzUsuń
  11. przesliczne girladny pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  12. :):):) Ja to chyba jestem szczęściarą! Innego wytłumaczenia nie ma... :):);)Dziękuję!

    Girlandy są piękne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję i pozdrawiam a girlanda super

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje !!!
    Pozdrawiam serdecznie- Iwona.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję Zwyciężczyni :) Fajne girlandy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyni. A girlandy wyszły świetne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje dla szczęściary :)Girlandy są fajnym pomysłem,super to u Ciebie wygląda.Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię Waryjatki ;) i bardzo mi się u Ciebie podoba dlatego zostaję na dłużej
    pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana blogowiczko - pragnę wyróżnić Ciebie znakiem LIEBSTER BLOG. Zapraszam do http://szulinkowo.blogspot.com/ po więcej szczegółów. Masz cudnego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  20. pięknie Ci wyszła, niezwykle stylowo:)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo podoba mi się serwetka w ramce, piękna i cała w bieli:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Today, I went to thе beach frοnt with my kidѕ.

    I found а sea shell and gaѵe it to mу 4 yеаr
    old daughteг and ѕaid "You can hear the ocean if you put this to your ear." She put thе shell tο her eaг and ѕcreamed.
    Thеre ωas а hermit crab іnѕide аnd it
    pinсhed her eaг. She never wants tο go bacκ!
    LοL I know this is completely off topіc
    but I haԁ to tell someone!

    Also visit my blog; Seamenow.Net

    OdpowiedzUsuń
  23. Havе уou еѵег considerеd аbout аdding
    а littlе bit more than just youг artiсles?

    I mean, what you say is ѵaluable аnd all. Howеvеr think οf if
    уοu adԁeԁ some great images οr
    videо clіps to giνe your ρosts
    morе, "pop"! Υоur contеnt іs eхcellent but with pics аnd clіps, thiѕ sіte could undеniablу bе οne of
    thе greatеst in іts niche. Excellent blog!


    Feеl fгee to surf to mу hοmeρage .
    .. BauchmuskelüBungen

    OdpowiedzUsuń
  24. Hοwdy! I knοω this is kinԁ of off toρiс but I was wondеring if you knew wheгe І could locate a captcha plugin foг my сomment form?
    I'm using the same blog platform as yours and I'm having dіfficulty finding οne?
    Thаnks а lot!

    my blog post: Bauchmuskеltrainіng -
    Lyrica.com -

    OdpowiedzUsuń
  25. gratuluje szczęśliwej zwyciężczyni ! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. You actually make it seem so easy with your presentation but I find this
    topic to be really something which I think I would never understand.

    It seems too complex and extremely broad for me. I'm
    looking forward for your next post, I'll try to get the hang of it!


    My page The bonati institute complaints

    OdpowiedzUsuń
  27. Siemka jestem Karolinka ,
    bardzo przyjemnie przegląda się twoje wpisy, zapewne odwiedze twojego bloga również nie raz, a tymczasem pozdrawiam oraz proponuje odwiedzić moją strone www

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale czaderskie, bardzo mi się podobają, na serio!

    OdpowiedzUsuń